Welcome Guest! To enable all features please Login or Register.

Notification

Icon
Error

wiconbtsy
#1 Posted : Thursday, August 27, 2015 5:58:01 PM(UTC)
wiconbtsy

Rank: Newbie

Groups: Registered

new balance heren heeft twee fantastische nieuwe schoenen coming out in 2015 dat ik ben zo opgewonden om lus in mijn opleiding; Gelukkig zijn er twee fantastische schoenen die reeds bestaan ​​dat ik wendde zich tot het afgelopen jaar, dus ik zal echt in staat zijn om alles elke training die ik ooit zou kunnen doen met de perfecte shoe.The dekken 1400 is de beste schoen New Balance heeft ooit gemaakt. Serieus. Ik gebruikte het voor al mijn langere trainingen vorig jaar en zal blijven gebruiken voor al mijn werk op een zachte ondergrond.

Wij doen drempel trainingen op het gras het hele jaar door, dus deze zullen mijn go-to voor al dat harde werk. De RC5000 is mijn persoonlijke favoriet workout schoen. Denk aan de lichtste schoen die je ooit zou kunnen voorstellen dat dit een is nog lichter dan dat. Het is mooi, het is flexibel genoeg om een ​​aantal slopende baan werk te nemen in stride, en ik ben van plan over het gebruik van het voor elke op het circuit training die ik dit jaar te doen.Ik snagged een paar Zantes ze komen in 2015; dit is een andere versie van de Fresh Foam schoen en technologie, maar, zoals een van mijn team new balance outlet teamgenoten zetten, is het Fresh Foam werd professional. Het is zacht en strak, maar het is snel!

Ik ben van plan om dit te gebruiken voor mijn off-the-track-Trainingen- als ik mijn lange, hartverscheurende trainingen op de Swamp Rabbit fietspad, deze gaan met mij! Maar wat ik het meest enthousiast over de Vazee Pace. Vazee is een nieuwe lijn van schoenen die in 2015: 3 schoenen voor verschillende lopers, maar gewijd aan het versnellen. Het tempo is gaat de 'elite' schoen in de line-up lichtgewicht, agressief, flexibel, eenvoudig te zijn.Ik ben van plan over het gebruik van deze schoen voor lange progressieve runs. Het grootste deel van het jaar, mijn lange runs ook enkele vorm van up-tempo, snel interval werk mid-run en ik heb een lichtere schoen om mij te helpen jet door die workouts.

I weet ... dat is een tamelijk krankzinnige aantal schoenen voor één loper! Maar ze dienen een doel; zelfs als uw training is simpel, je kunt jazz-up van uw runs met verschillende trappen. Ze hebben allemaal kunnen uw training accentueren door te helpen u voelt lichter en sneller of meer veilig en stabiel, afhankelijk van wat je die dag nodig hebt! We weten. Het is nog niet eens het ergste deel van de winter; die drie vreselijke, donkere maanden januari, februari en maart, waar de vakantie seizoen feestelijke juichen lang is verdwenen, maar de lente is zo ver weg. Maar nu hebben we nog een reden om vooruit te kijken naar de warming up: pret, helder sneakers van new balance dames online.

New Balance schoenen en Kate Spade zaterdag hebben hun krachten gebundeld om een ​​'capsule collectie' van sneakers die zijn gebouwd voor prestaties, maar zo schattig u misschien niet wilt dat de schoenen ruïneren door daadwerkelijk uitgevoerd in them.Kate Spade zaterdag lente palet, die is gevuld met bieden heldere en grafische kleuren en patronen, zal worden gracing de buitenkant van twee vrouwen sportschoenen: New Balance's WX711, die in 2014 gelanceerd, en de WX811, een nieuwe fitness trainer debuteert in januari 2015.Trending: Matthew Noszka, het Nieuwe 'Het' Mannelijk model, heeft Celtics Ties.
Users browsing this topic
Guest
Forum Jump  
You cannot post new topics in this forum.
You cannot reply to topics in this forum.
You cannot delete your posts in this forum.
You cannot edit your posts in this forum.
You cannot create polls in this forum.
You cannot vote in polls in this forum.